corner ribbon
לוגו חבד

איך מתכוננים לקראת בר מצווה?​

מתכוננים לבר מצווה? הילד אוטוטו נהיה בן 13?

הצעד הראשון שתעשו יהיה איתור התאריך העברי המדוייק בו יחול יום הבר מצווה. כשתדעו את התאריך תוכלו לתכנן את אירועי הבר מצווה, יום תחילת הנחת התפיליןן ועליית חתן הבר מצווה לתורה.

שימו לב: תאריך בר המצווה נקבע לפי התאריך העברי בו נולד הילד. אם אתם יודעים את התאריך הלועזי בלבד, תוכלו להיעזר בכלי מחשבון בר מצווה כדי לגלות את התאריך העברי בו תקיימו את חגיגת בר המצווה.

בר-מצווה, הוא אירוע מרגש במיוחד. זהו יום בו הופך האדם מילד לנער ונעשה מחויב במצוות התורה. כל מעשה שנעשה מעתה והלאה הוא משפיע ובעל חשיבות מיוחדת.

זו בדיוק הסיבה שחלק מן המצוות לא מיושמות עד ליום בר-המצווה. המדובר הוא במצוות מיוחדות המצריכות בגרות וכובד ראש. ובשונה משאר המצוות, הן לא יכולות להתבצע על -ידי ילד.

התפילין המונחות על הראש כנגד המוח ועל היד כנגד הלב, מסמלות את השעבוד של כוחותינו לבורא העולם ואת הרגשות העמוקים שאנו נדרשים לפתח כלפיו, רגשות של כבוד, יראה ואהבה לצד תחושת מחויבות. הטלית גם היא מצווה כללית המשמשת כתזכורת על קיום מצוות התורה.

ערכת בר-המצווה מאגדת בתוכה את תשמישי המצוות אותן מתחיל הנער לקיים מיום זה ושילוו אותו למשך ימי חייו.

חשוב שאנו כהורים נדגיש לילד בר-המצווה את המשמעות של היום הגדול ואת משמעותן של המצוות אותן הוא מקבל על עצמו ביום זה. בכדי לקיים את ההכנות הראויות לבר מצווה וכן ללמוד על הנחת התפילין והעליה לתורה, תוכלו לפנות לכל בית חב"ד ברחבי הארץ שיענה לכל בקשה בשמחה!

ערכת תפילין לבר מצווה, מה היא כוללת?

הערכה כוללת:

תפילין כשרות לכתחילה: תפילין בעלי תו כשרות חב"ד המוודא את כשרותם ואיכותם של זוג התפילין. ראוי לתת שימת לב מיוחדת לקניית תפילין לבר מצווה מכיוון שזו הזדמנות לרכוש תפילין לכל החיים ולכן לא כדאי להתפשר על איכות התפילין.

ישנם נוכלים המוכרים תפילין במחירים נמוכים שסיכוי כשרותם הוא אפסי. זכרו, אם כבר משקיעים בקניית תפילין לנער הבר מצווה כדאי לוודא שהן גם כשרות ולא רק פיסות עור שחורות…

טלית: טלית בעלת הכשר הבד"צ העדה החרדית בגודל 50/55.

כיפה: לבחירה מגוון סוגי כיפות בכל סניפי מיטב המסורת.

סידור תפילה: סידור נוסח ספרדי. ניתן לקבל גם נוסח אשכז או האריז"ל.

כדי לחבב על נער בר המצווה את ערכן של המצוות, מכון 'תו פיקוח חב"ד' משווק ערכת בר מצווה מקורית, במארז מתנה מהודר הכולל הסברים קצרים על מהותן של המצוות.

מהו מחיר סט תפילין לבר מצווה​?

באופן כללי עלות הערכה משתנה לפי רמת התפילין שישנה בערכה. ישנם סוגים רבים של תפילין שאיכותן תלויה בטיב הכתב, איכות בתי התפילין, טיב הרצועות סוגי כתב התפילין (האר"י, כתב ספרדי) וכו' אך 'בגדול' המחיר לערכה נע בין 1500 ש"ח ל-3000 ש"ח.

כנסו לאתר 'בית חב"ד' ותוכלו לרכוש לבר מצווה תפילין בראש שקט עם משלוח עד לבית!

סט תפילין לבר מצווה
ערכת בר מצווה
תפילין לבר מצווה
ערכת תפילין לבר מצווה

תו תקן חב"ד

מעוניינים בפרטים נוספים בנושא תו תקן חב"ד?

פנו אלינו ונשתדל לשוב אליכם תוך 24 שעות.

© כל הזכויות שמורות

אין להעתיק ולשכפל כל תוכן הקיים באתר